Rose Wisdom thee van Rituals

Dat ik fan ben van het merk Rituals is inmiddels geen geheim meer volgens mij. Ik schreef er hier al eens eerder over. Sinds kort heb ik een nieuwe liefde.

Nu het winter is, drink ik vaak thee. En ieder winter heb ik wel een favoriet. Momenteel is dat de Rose Wisdom thee van Rituals. Want de beauty produkten van Rituals zijn fijn, maar de thee van Rituals had ik nog nooit geprobeerd, en die is ook zooo fijn!

Rose Wisdom

Rose Wisdom

Dit staat er op de Rituals site over de thee: Kruidenthee op basis van Roos en Gember, 100% natuurlijk.
Volgens de Chinese cultuur zit Gember vol Yang-energie die het lichaam verwarmt en stimuleert.
Rozenblaadjes verwarmen het hart.
Kalmerende kruidenmelange.
Theïnevrije thee, vooral geschikt om ’s avonds te drinken.

Ik drink de thee de hele dag door, dus niet alleen ’s avonds. Ik vind de thee echt zo lekker!

Mocht je dus op zoek zijn naar een lekkere thee, dan moet je deze echt eens proberen. Ook de andere theetjes van Rituals vind ik lekker, maar deze is naar mijn smaak de allerlekkerste. Een doosje Rose Wisdom thee kan je kopen in de winkels van Rituals en kost € 4,50. Er zitten 20 piramide zakjes in 1 doosje.

 

 

 

One thought on “Rose Wisdom thee van Rituals

Geef een reactie

