Mijn hardloopdoelen voor 2016

Op allerlei blogs zie ik lijstjes met doelen voor het komende jaar. Nu ben ik daar niet zo heel erg goed in, maar ik ga mijn hardloopdoelen toch eens delen. Misschien een goede stok achter de deur, of misschien komt er niks van terecht. We zullen zien.

  • Ik wil dit jaar 750 km. lopen. Neeeeeeeee, niet aan 1 stuk 😂. Over het hele jaar verdeeld. Dus op 31 december 2016 kan ik zeggen dat ik het afgelopen jaar (minstens) 750 km. hardgelopen heb.
  •  Ik ga dit jaar een halve marathon lopen. Ik moet het zelf nog zien, want dat roep ik al jaren, maar ik vind dat het er dit jaar toch eens van moet komen.
  • Ik ga dit jaar (minstens) 115 x de deur uit om hard te gaan lopen!
  • Ik ga iedere maand (minstens) 65 km. hardlopen (dan kom ik zelfs op meer dan 780 km. uit!).
  • En de allerbelangrijkste: ik ga dit jaar geen blessures oplopen.

Het zijn niet zulke spectaculaire doelen. Maar hè, ik ben ook al een beetje op leeftijd hoor! En het zijn doelen die ik moet kunnen halen. Eens kijken of het gaat lukken. Gelukkig duurt het jaar nog lang.

 :

3 thoughts on “Mijn hardloopdoelen voor 2016

Geef een reactie

