Mijn November en December

  
Ook deze maanden liep ik weer hard. Mijn kortste afstand was 5 km, de langste 12. Het ging heerlijk. En met een zonnetje erbij.
  
Even lekker naar het strand en daarna gezellig met z’n allen iets drinken. Ik hou er van.

Ik kocht nieuwe schoenen. Zwarte Nike’s! Die stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ze zitten zoooo lekker.

  
We gingen naar de Winterefteling. Al was het niet veel anders dan de “zomer” Efteling met hier en daar wat nepsneeuw. Maar dat maakte eigenlijk niks uit. We hebben ons zeker wel vermaakt.

  
T. maakte een AZ surprise voor het Sinterklaasfeest op school.

En voor de kerrstbrunch op school bakten we pannenkoeken. We hadden het er maar druk mee!

  
Voor Serious Request verkochten we vogeltaartjes en (door opa gemaakte) vogelhuisjes.

En door alle drukte ook de nodige vitamientjes binnen zien te krijgen!

Het waren drukke maanden met verjaardagen, Sinterklaas, kerst en Oud en NIeuw. En op mijn werk zijn dit ook nogeens de drukste maanden van het jaar. Hopelijk Wordt januari iets rustiger.

One thought on “Mijn November en December

Geef een reactie

