Mijn juli en augustus

Er kwamen weinig berichtjes van mij online. De reden: het was druk, heel druk. En het was vakantietijd. En de zin was even een beetje weg hierdoor.  Maar ik ben er weer! En omdat ik toch een heerlijke zomer heb gehad, wil ik jullie toch nog even mee laten genieten van mijn juli en augustus. Dus:

 

T. en ik hebben heel veel gewandeld deze vakantie. Gewoon lekker erop uit, beetje kletsen. De Iphone mee met een appje waar we onze afstand op bijhielden en steeds een stukje verder proberen.

  

We zijn 2 weken naar Italië geweest. Aan het Gardameer. Het was alweer de zesde keer, maar wij vinden het heerlijk daar. We hadden super mooi weer. De eerste week was het zelfs boven de 35 graden!

Af en toe een stukje (hard)lopen langs het meer. Het is zoooo mooi daar.

  

Geef mij 2 weken mooi weer, een strandbedje, een zwembad of meertje en een stapel boeken en mij hoor je niet meer. En natuurlijk lekker eten en drinken. Maar dat is in Italië geen probleem.

  

Af en toe een stadje bezoeken of naar de markt. Heerlijk!

  

Helaas zijn 2 weken veel te snel voorbij. Bij thuiskomst hadden we ineens een nieuw huisdier.

En natuurlijk een hele berg was :-(. Gelukkig was het mooi weer en kon alles lekker naar buiten en was alles snel opgeruimd.

  

Ik ben dol op tassen en vond het tijd voor een nieuwe. Dit is ‘m geworden en ik ben er heel erg blij mee.

En thuis hadden we gelukkig ook nog mooi weer om lekker met de Linda in de tuin te zitten. Zo’n leuk blad.

  

Helaas was de vakantie weer veel te snel om en moest er weer gewerkt worden. Ik was de eerste die weer moest beginnen. W. en J. gingen samen nog een dagje op stap en omdat ik een thuiswerkdagje had, gingen T. en ik lekker lunchen in de stad. T. nam poffertjes en ik een broodje Italiano :-).
 

Ondanks dat het geen strandweer was, toch even wandelen over de boulevard. En daarna lekker even iets drinken en bitterballen eten!

En toen was het alweer september. Ik ben alweer een tijdje aan het werk en de kids zitten ook alweer een week op school. Hopelijk krijgen we in september nog wat mooie dagen want die regen van de afgelopen tijd, daar zit ik nog niet echt op te wachten.

One thought on “Mijn juli en augustus

Geef een reactie

