Kikkererwten uit de oven.

Ik heb weer een lekker simpel receptje voor jullie. En met simpel bedoel ik ook echt: SIMPEL. Maar wel heel erg lekker. Met kikkererwten. Ik heb een hele tijd iets tegen kikkererwten gehad. Ik weet niet precies wat. Maar ik had telkens het idee dat ik mijn geitenwollen sokken erbij aan moest trekken ofzo. Een beetje dat gevoel zeg maar. Op een dag heb ik het toch maar eens geprobeerd en…… het was LEKKER! De geitenwollen sokken kunnen dus in de kast blijven :-))

Je hebt nodig:

1 blikje kikkererwten

kruiden (ik gebruikte cajunkruiden)

beetje olijfolie

bakpapier

Open je blikje, spoel de kikkererwten af en dep ze droog. Strooi de kruiden erover en een beetje olijfolie en hussel dit een beetje door elkaar zodat alles onder de kruiden en de olie zit.

Leg de kikkererwten op een bakpapiertje en doe dit ruim een half uurtje in de oven op 180 graden. Na ruim  een half uur is het klaar en dan……………………………..

 Smullen maar!

One thought on “Kikkererwten uit de oven.

Geef een reactie

