Etos shower gel Vanilla & Passion

Ik ben dol op douchen en daarbij gebruik ik graag een lekker schuimpje of gelletje. Ik vind de douchefoam van Rituals super maar voor een snelle douche gebruik ik vaak iets goedkopers.Van de week zag ik bij Etos een nieuwe douchegel. Vanilla & Passion.

Etos zegt het volgende hierover:

Het zoete, fruitige aroma van vanille en passievrucht is een weldaad voor je zintuigen. Daarnaast zorgen hydraterende bestanddelen voor een heerlijk zachte huid.

’s Avonds heb ik het gelijk uitgeprobeerd. Het is een heerlijke douchegel. De geur is heerlijk en niet te overheersend. Helaas blijft de geur niet heel erg lang aanwezig. De gel schuimt lekker en daar hou ik van.

Wat mij betreft een aanrader. De gel kost € 1,49 (250ml.) en daarom zeer geschikt voor de momenten om even lekker te douchen. Etos heeft nog andere geuren. Deze ga ik zeker ook eens uitproberen.

— Dit is geen gesponsord bericht. Ik ben zelf heel erg enthousiast over deze douchegel en daarom heb ik er een bericht over geschreven—-

Geef een reactie

