Mijn juni

Helaas later dan de bedoeling was maar dan toch nog mijn juni. Ik had een drukke maand. De laatste loodjes voor de zomervakantie zullen we maar zeggen. Ik zelf heb nog lang geen vakantie maar de kinderen zijn bezig met hun laatste toetsen enzo. En vooral de oudste had het nog even zwaar. Hij gaat gelukkig best makkelijk over, maar toch heb ik maar even een handje geholpen. En zo heb ik mijn wiskunde ook weer een beetje bijgespijkerd 🙂

  

Ik maakte deze superleuke hartjes van kaarsvet. Een witte en een roze variant. Je kan hier kijken hoe ik ze maakte.

  

Ik liep uiteraard weer hard. Ook deze maand werd het niet het aantal kilometers waar ik vooraf in gedachten had, maar soms is het gewoon druk en gaan er andere dingen voor. En met die warmte is het naar mijn idee ook niet echt gezond om lange afstanden te lopen.

Een paar jaar geleden krgen we een mini appel boompje. We hebben niet zo’n grote tuin, dus deze past precies. Vorig jaar kwamen er voor het eerst 2 appeltjes in. Nu zitten er 3! Ze zijn nog klein, maar zo leuk!

 

Deze maand aten we regelmatig een salade. Heerlijk met dit warme weer!

Onze jongste zoon is ineens gek op lezen. In een middag las hij dit boek uit (ruim 300 blz!). Het is alleen best moeilijk om leuke boeken voor hem te vinden want hij heeft een nogal lastige smaak. Dus als er iemand nog een leuk boek weet voor een jongen van 10 jaar (wat niet over voetbal of ridders ofzo gaat!), dan hoor ik het graag.

  

Ik hou van muntthee. 2 jaar geleden kocht ik een muntplantje en zette het in de tuin. Geen goed idee want het woekerde de hele tuin door. Dus alles eruit en vorig jaar opnieuw geplant, maar dan in een pot. Ook geen goed idee want de pot was denk ik te klein. Dit jaar poging 3 en … zie het resultaat. Een grote pot vol met munt. Kan ik lekker thee van maken.

 

Geef een reactie

