Waar ik blij van werd in Juni…

  • groene thee met cranberrie
  • Ienimini appeltjes aan het appelboompje in onze achtertuin

  • Een kort dutje na het eten in de avondzon
  • Watermeloen!

 

  • Mijn mooie rozen die in bloei staan
  • Blote voeten
  • Mijn nieuwe zonnebril

  • ’s Morgens vroeg hardlopen voordat het warm wordt
  • Buiten eten in de tuin
  •  Mijn knalroze Nikes

  • Je jas thuis laten als je weg moet
  • Voor het eerst van mijn leven kreeft eten (en het was heeeerlijk!)
  •  In een hemdje en een korte broek en op slippers naar buiten
  • De mooie bloemetjes in onze tuin. Het lijkt wel of er elke dag bijkomen.

  • Ijsjes eten
  • Steeds een beetje meer vakantiegevoel krijgen

 


2 thoughts on “Waar ik blij van werd in Juni…

Geef een reactie

