Mijn mei

  

Mijn moeder was jarig en we gingen lekker uit eten. Ik hou van eten in buffetvorm. Je kan zelf overal lekker van nemen, zoveel je wilt. Het was heerlijk.

Hardlopen blijft fijn. Zeker met mooi weer. Wat kan het buiten toch mooi zijn. Verstand op nul en genieten!

  

Ik maakte een mugcake. En die was zooooo lekker.  Hier kan je het receptje lezen.

En ik had een lekker band. Daar kan ik altijd zo van balen. Komt altijd ongelegen. Gelukkig was daar mijn vader die de band voor me wilde plakken.

  

En weer gingen we uit eten. Dit keer namen mijn mannen me mee naar de Griek voor moederdag ♥

Mijn allereerste pioenroos uit eigen tuin! En wat is ie mooiiiiii.

 

Ik vulde de potten met mooie bloemetjes. Het is er weer weer voor en het staat zo lekker vrolijk!

  

Ik kreeg een mooie bos bloemen van mijn moeder. Met hele mooie gerbera’s erin.

En het is ook weer tijd voor ….aardbeien. Mmmmmmmmmm.

Dat was mei alweer. Lekker vrij geweest maar ook veel gewerkt. Nu maar weer kijken wat juni voor ons in petto heeft.

 

2 thoughts on “Mijn mei

Geef een reactie

