Smoothie #4

Jullie weten inmiddels wel dat ik dol ben op lekkere drankjes en fruit. Vooral in deze tijd heb je zoveel keus. Aardbeien en zwarte bessen heb ik bijna altijd wel in huis in de zomer. Vandaag een overheerlijke smoothie voor jullie, natuurlijk met aardbeien en zwarte bessen.

Je hebt nodig:

handje aardbeien

handje zwarte bessen

grote schep griekse yoghurt (geloof me, alles wordt lekkerder met griekse yoghurt)

melk (de hoeveelheid melk hangt bij mij altijd af van de grootte van mijn glas 😜)

Doe het fruit met de melk en de yogurt in de blender (of pureer zoals ik met de staafmixer) en je drankje is alweer klaar!  Geniet ervan!

One thought on “Smoothie #4

Geef een reactie

