Mugcake

ik zag het al verschillende keren voorbij komen op internet: Mugcake. Ik had me er nog nooit echt in verdiept, maar ik wilde dat ooit ook weleens proberen. Het leek me alleen best veel werk en aangezien ik ‘ morgens nooit zoveel tijd heb, was het er nog niet van gekomen. Maar toen ik laatst een dagje vrij was en de kinderen vakantie hadden, heb ik het ook eens geprobeerd. En oh man, wat was dat lekker!! Tijd voor een receptje. Niet van mezelf, maar ik heb het ergens van internet afgeplukt. Ik weet alleen niet meer waar (sorry!!)

1 grote eetlepel havermout

Halve fijngeprakte banaan

Beetje kaneel

1 ei

Handje blauwe bessen Of frambozen


Doe alles behalve de blauwe bessen in een kom die in de magnetron kan. Hussel alles door elkaar en doe de bessen erbij. Zet 2.30 min. In de magnetron en….. KLAAR!


Met een grote lepel Griekse yoghurt erbij is het nog lekkerder. Smakelijk!

2 thoughts on “Mugcake

  1. Dat klinkt goed, Corinne, en het ziet er ook nog eens heel lekker uit. Heb het recept overgenomen en ga het deze week eens proberen. Bedankt voor het delen.
    Het boek uit je vorige post kende ik ook nog niet, heb ‘m meteen gereserveerd bij de bieb!

    Like

Geef een reactie

