Moederdag

Moederdag. Aanstaande zondag is het weer zover. En ondanks dat het bij moederdag niet gaat om de kadootjes, vind ik het wel leuk om mijn moeder iets te geven. Als blijk van waardering voor alles wat ze voor me heeft gedaan en nog steeds doet. Ook onze eigen jongens probeer ik te leren dat je best aan je moeder (of bij vaderdag aan je vader) mag laten zien dat je blij bent met haar (of hem). Op welke manier dat is, dat mogen ze zelf weten: een klein kadootje, een knutsel, een bos bloemen of een ontbijtje, dat maakt me niet uit. Gewoon even stilstaan bij het feit dat je blij mag zijn dat je nog een moeder hebt die altijd voor je klaarstaat.

Ik vind het zelf altijd best lastig om iets leuks te verzinnen. Vandaag heb ik een paar dingetjes op een rij gezet. Misschien heeft iemand er iets aan.

* Een bos bloemen. Misschien niet heel erg origineel maar altijd goed.

* Iets lekkers voor onder de douche. Ik vind vooral de kado pakketten van Rituals heerlijk. Te krijgen in verschillende prijzen. Kijk maar eens hiergifts

* Een lekker ontbijtje (wel of niet op bed, dat ligt aan wat de mamma fijn vindt). En je kan het zo luxe maken als je wilt. Bekleed een dienblad met leuke servetten, zet er een klein vaasje (of glazen potje) op met een bloemetje, een eitje, croissantje, versgeperste jus en je zit al heel snel goed.

* Een mooie, persoonlijke kaart. Als je een beetje creatief bent, kan je deze ook zelf maken. Dat maakt het nog persoonlijker. Zet erin waarom jouw moeder de allerliefste is.

Afbeeldingsresultaat voor moederdag kaart

* Geurtje. Ook niet zo origineel misschien, maar als je weet wat de lievelingsgeur van je moeder is, maak je haar er zeker blij mee.

* Koop een mooie pot met bloemetjes erin voor in de tuin.

Fijne moederdag!

 

One thought on “Moederdag

  1. Leuke ideetjes voor Moederdag, Corinne.
    Het hoeft niet groots en duur te zijn, als het maar met liefde en waardering gegeven wordt.
    Heb mijn kaart voor mams al klaar, nu nog een doosje maken met wat chocolaatjes. Samen met een bezoekje is dat altijd goed :o)

    Like

Geef een reactie

