Mijn april

Daar ben ik weer. Het heeft even geduurd maar ik had het even druk met andere dingetjes. Maar hier weer wat fotootjes van mij van de afgelopen maand. Een heerlijke maand met veel zon en daar word ik blij van. Kijk je mee?

 

Lammetjes op de dijk! Dat vind ik altijd zo schattig.Mijn appelboompje staat weer in bloei. Vorig jaar kwamen er ook echt een paar appels aan. Kijken hoeveel het er dit jaar zijn.

  

We gingen even lekker iets eten bij het restaurat waar J. werkt. Hij had goed zijn best gedaan. Het was heerlijk!

  

De kookworkshop van T. zit er helaas op. Hij heeft het zo leuk gehad en ze hebben erg lekkere dingen gemaakt. Broodje hamburger en soesjes met chocola!

In mijn achtertuin heb ik een klein kruidentuintje. Hier groeit o.a. verse munt. En aangezien waterdrinken goed voor je is, doe ik wat muntblaadjes in mijn glas. “Gewoon’ water is zo saai! Tijd voor een overheerlijke cappuccino!!

  

Het was een gezellige Koningsdag (moet er nog staads aan wennen). En daar hoort natuurlijk een overheerlijke oranjetompouce bij. Van deze foto’s krijg ik geen genoeg. Zulke mooie, bloeiende bomen tegen een blauwe lucht………

Dit was mijn april maand weer. Ik ben nu even een paar daagjes vrij. Eens kijken wat mei ons brengt.

 

 

One thought on “Mijn april

Geef een reactie

