Nagellak

Nagellakjes, ik heb er een soort haat-liefde verhouding mee. Ik vind zelf dat ik geen mooie nagels heb. Ik zit er ook altijd aan te plukken en velletjes weg te werken en hierdoor heb ik altijd allerlei wondjes. En ik kan ook niet mooi lakken (vind ik). Maar een kleurtje op mijn nagels vind ik wel heel leuk staan. Dus soms heb ik een nagellak-periode, en soms lak ik mijn nagels een hele poos niet.

Toch wil ik jullie voorstellen aan het lakje (07) Hope for love van Essence. Ik zag dit lakje in de winkel en toen MOEST ik het hebben. Het kost € 1,89 dus voor de prijs hoefde ik het niet te laten. En wat een mooi lakje is dit zeg!

Het is een lakje uit een aantal verschillende “The Nudes” lakjes. Hope for love is er hiervan eentje. Op de site van Essence zeggen ze er het volgende over:

 “So nude… deze seizoenstrend is de must-have voor alle nagellakfans! de I ♥ TRENDS nagellak voorziet je nagels van elegante lichte nudetinten. De keuze in verschillende kleuren en effecten is gigantisch. De langhoudende formule geeft je nagels permanent een verzorgde look”.

Toen ik thuiskwam heb ik gelijk mijn nagels gelakt. 2 laagjes was voldoende. Het kwastje lakt goed en de lak was snel droog. Daar hou ik van!

                            

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe nagellak. Ik kocht het bij het Kruidvat. Er zijn nog meer verschillende “Nude’ kleurtjes maar ik vond deze het mooist. Maar, misschien moet ik toch nog eens goed kijken. 

En vanaf nu ga ik dus weer met gelakte nageltjes door het leven. Toch wel mooi eigenlijk……

Lakken jullie je nagels vaak? Of juist niet? Of net als ik: periodes wel en dan weer een hele poos niet?

Geef een reactie

