Mijn Maart ……..

Lente! Ik kan niet genoeg foto’s maken als deze. Blauwe luchten en vrolijke bloemen, jullie zullen ze hier vast en zeker nog veel vaker zien.

Nog een paar bloemetjes. Ik word er zo vrolijk van!

Lekker een spiegeleitje! Ik hou ervan.

Tijdschriften!!

Ik ben gek op hyacinten. Vooral roze hyacinten. Voor mij het teken dat het voorjaar is begonnen en de zomer op komst is (ook al duurt dat nog even). En ze ruiken altijd zo lekker. Als ze uitgebloeid zijn, zet ik ze in de tuin. Dan kan ik er volgend jaar weer van genieten.

T. heeft op maandagmiddag na schooltijd een kookworkshop. Ze maken zulke leuke dingen. Dit keer maakten ze sushi. Mmmm yummie.

Ik kocht een nieuw nagellakje. Ik vind het zo’n mooi kleurtje.

J. kreeg zijn rapport. Ik moet “soms” een beetje achter hem aanzitten, maar dan heb je ook wat. Hij heeft het echt super goed gedaan. Trots ❤️

Ik ontdekte een nieuw thee-tje. Caramel-Vanille. Mmmmmmmm lekker!. En zaterdagmorgen op het sportveld in de regen en de kou. Twee keer anderhalf uur! Je moet wat voor je kinderen over hebben.

En natuurlijk liep ik deze maand weer hard. Mijn langste loop was 12 km. door de regen en de wind. In totaal liep ik deze maand meer dan 60 km. Ik hoop in april weer wat verder te komen en wat meer kilometers te maken. Maar dan hopelijk met minder wind en regen.

2 thoughts on “Mijn Maart ……..

Geef een reactie

