Hardlopen #2

Mijn 10 gedachten voordat ik ga hardlopen:

  1. Vandaag zou ik moeten gaan hardlopen. Maar eigenlijk heb ik geen zin
  2. Ik denk dat het gaat regenen
  3. Of zou het toch meevallen?
  4. Even buienradar checken…..
  5. 0% neerslag …..
  6. Je zou toch zeggen dat het zou kunnen gaan regenen.
  7. Maar goed, geen regen dus ik kan gewoon gaan
  8. Eigenlijk heb ik niet zo’n zin
  9. Ik zou ook morgen kunnen gaan
  10. Maar nee, ik ga toch gewoon nu

Ik kleed me om, vraag me minstens drie keer af wat ik aan moet doen en trek uiteindelijk datgene aan wat ik eigenlijk altijd aandoe. Ik check nogmaals buienradar (je weet maar nooit tenslotte) en ik doen mijn schoenen aan. Ik zoek een leuk muziekje uit, doe mijn oortjes in en zet mijn app aan en LOPEN MAAR!!

IMG_0213

En als ik dan terug ben, vraag ik me telkens af waarom ik toch regelmatig weer moed moet verzamelen voordat ik ga. ย Lopen is zoooo fijn (meestal ๐Ÿ˜œ)

4 thoughts on “Hardlopen #2

  1. Haha, heel erg herkenbaar! Ik merk wel dat ik rennen veel minder erg vind als het ’s avonds langer licht is en inderdaad, als de kans op regen klein is ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

