Mijn februari ……..

Ook februari was een rustige maand wat mij betreft. Ik was lekker een (bijna) weekje vrij en ik heb vooral veel gelezen, hardgelopen en ….. opgeruimd en schoongemaakt. Dat is helaas soms ook nodig! Kijken jullie mee:

IMG_1265IMG_1286

Op mijn werk ontving ik een overheerlijk doosje met chocolaatjes omdat we zo hard gewerkt hadden. Altijd fijn om te horen. Ze zijn er weer!!! Sneeuwklokjes. Ik vind het zulke lieve bloemetjes.

IMG_1289IMG_1290

Even naar de Xenos waar het inmiddels alweer bijna pasen is. Lekkere thee gekocht. 3 pakjes voor € 1.00.

IMG_1291

Op dinsdag naar de markt. Ik vind mandarijntjes met blaadjes er altijd zo leuk uitzien.En ik heb mijn collectie tijdschriften opgeruimd. Iets waar ik zo verschrikkelijk slecht in ben. Ik zou ze het liefst allemaal willen bewaren. Maar dan moeten we waarschijnlijk binnenkort gaan verhuizen. Gelukkig kan je tegenwoordig ook alles op internet terugvinden.

IMG_0976IMG_0978

IMG_0977IMG_0979
In de voorjaarsvakantie gingen we een dagje naar Mechelen. België is altijd leuk! Ik vind het leuk om in een vreemde stad rond te kijken. We hebben een leuke dag gehad maar het is geen stad waar ik snel nogeens naar toe zou gaan.

IMG_1296IMG_1282IMG_1283

En ik liep weer hard. In totaal bijna 50km en eindelijk weer eens een lange 10 km. loop. Dat gaat dus weer een beetje de goede kant op! Hopelijk wordt maart een nog betere maand.

3 thoughts on “Mijn februari ……..

  1. Linda schreef:

    Leuk om te zien! Ben heel lang geleden ook in Mechelen geweest maar kan me er eigenlijk niet veel meer van herinneren. Ziet er wel mooi uit!

    Like

Geef een reactie

