DIY Papieren zak

Een tijd terug maakte ik iets leuks (al zeg ik het zelf :-))

Je hebt nodig:

  • papieren zak
  • glazen potje (de pot moet in de zak passen)
  • grote stempel

Je maakt van papier een soort van mal. Ik maakte een malletje van een hartje. Je legt de mal op de papieren zak. Vervolgens stempel je met een grote stempel (ik gebruikte een stempel van een stuk tekst) over je mal heen op de papieren zak. Als je nu je mal weghaalt, staat er dus een hartje op de zak. Je zet de glazen pot in ze papieren zak en je slaat de bovenkant van de zak een paar keer om. Leuk lintje erom en je bent al klaar. Zelf maakte ik van klei een hartje (klei van de Action, plat uitrollen en met een bakvormpje een hartje uitsteken, met bv. een rietje een gaatje erin maken en hard laten worden). En dan is dit het resultaat:

5115b9080cf73d48bb426d14d60aa85c

LET OP!! Het is het veiligst om er een waxinelichtje op batterijen in te doen. Dat kan geen kwaad.

Groetjes,

Corinne

4 thoughts on “DIY Papieren zak

  1. Wat ziet dat er gezellig uit, Corinne. Hartstikke leuk gedaan!
    Hihi, terwijl ik zit te lezen en te typen, zie ik onderin jouw berichtje in mijn mailbox binnen komen. Allebei tegelijk aan het bloggen :o)
    Nog een fijne zondag!

    Like

Geef een reactie

