Mijn januari….

2015/01/img_0801.jpg

Het begin van een nieuw jaar. En het begin van mijn blog…..

2015/01/img_0806.jpg2015/01/img_0807.jpg

Op 1 januari even lekker uitwaaien op het strand en daarna even iets lekker warms drinken.

2015/01/img_0830.jpg2015/01/img_0826.jpg

Ik maakte overheerlijke erwtensoep.

2015/01/img_0834.jpgIMG_1256

Ik liep een aantal keer hard. Helaas minder kilometers dan dat de bedoeling was, maar toch…..

2015/01/img_0845.jpg2015/01/img_0847-0.jpg

Januari stond vooral in het teken van werk. Veel werk……. en een flinke verkoudheid. Met behulp van hoestdrank, neusdruppels enz. bleef ik toch op de been.

 

2015/01/img_0872.jpgIMG_1234

Dus dronk ik wat vitamientjes. Ik was niet de enige die het druk had. Ook de kinderen hadden toetsen. Dus moest er geleerd worden. Gelukkig hebben ze het goed gedaan en werden er goede cijfers gehaald. Trots!!

IMG_1251IMG_0886

Ik bakte weer eens zelf een broodje. Leuk en heel erg lekker. Alleen duurt het zoooooooooo lang. Mijn haakwerk kwam weer eens tevoorschijn. Ik was een deken aan het maken voor T. En toen brak ik 2 jaar geleden mijn pols en verdween het in de kast. Ik zag het ineens liggen en nu ben ik weer begonnen.

IMG_1258IMG_1260

Het sneeuwde! Hier was het niet veel gelukkig en was het ook zo weer weg. Leuk voor de kinderen en mooi om naar te kijken als je lekker binnenzit bij de kachel. Maar ik ben niet echt een fan. Op dinsdag naar de markt om vitamientjes!!

Dit was mijn januarimaand. Niet echt spectaculair maar vooral erg druk met werken. De ergste drukte is nu gelukkig weer achter de rug dus hopelijk wat meer tijd voor vrije tijd.

Groetjes,

Corinne

 

 

3 thoughts on “Mijn januari….

  1. Wat een ontzettend leuk overzicht. Ik vind het zo knap dat je aan het hardlopen bent. Dit heb ik ook een tijdje gedaan, maar niet volgehouden. Wat vervelend dat je zo verkouden was. Ik heb er helaas ook ontzettend veel last van gehad…

    Like

Geef een reactie

