Tot jij van mij bent – Samantha Hayes

Ik ben dol op lezen. Lekker op de bank met een boek (of de Ipad), kopje thee erbij. Zeker met dit weer. Maar ook in de zomer op vakantie aan het strand. Helaas moeten we daar nog even op wachten…..

Ik hou dus van lezen. Ik lees het liefst spannende boeken. Maar een chicklit op zijn tijd vind ik ook wel leuk. Ik las laatst het boek: Tot jij van mij bent van Samantha Hayes. Ik zal je hieronder vertellen waar het over gaat en wat ik ervan vond.

 

Waar gaat het boek over:

Claudia s leven lijkt perfect. Ze is hoogzwanger, heeft een liefhebbende man en een prachtig huis.En dan komt Zoe in haar leven. Zoe zal Claudia helpen als de baby er is. Maar er is iets met Zoe. Iets wat Claudia onprettig vindt. Iets wat ze niet vertrouwt.En als ze Zoe in haar slaapkamer aantreft, staat Claudia s onrust om in angst…

Wat ik ervan vond:

Ik vond het een heel erg spannend boek. Ik kon het niet wegleggen en wilde heel graag weten hoe het afliep. Ik zal niet teveel verklappen maar het loopt heel anders af dan dat je in eerste instantie denkt. Echt een aanrader!

Groetjes,

Corinne

 

 

4 thoughts on “Tot jij van mij bent – Samantha Hayes

Geef een reactie

