Laughing Buddha Rituals cadeaupakket

Laatst kreeg ik iets heel fijns:

Laughing Buddha Rituals - Middelgroot | Rituals

Ik mocht iets uitzoeken als kerstpakket. Er was zoveel keuze dat ik het even helemaal niet meer wist. Tot ik dit dus zag. Toen was de keuze snel gemaakt. En wat is het een heerlijk verwenpakket. Met behulp van de Ritualssite zal ik jullie laten zien wat erin zit.

Er zitten 4 producten in dit pakket. Allereerst de overheerlijke doucheschuim:

Happy BuddhaSchuimende douchegel sensatie

Unieke doucheschuim technologie.Doe een beetje gel in je hand, in contact met water verandert deze in rijkverzorgend schuim.Combineert de sprankelende verfrissing van biologische Mandarijn met de verkwikkende kracht van Yuzu.

Ten tweede de verzorgende doucheolie:
Fortune OilDe verzorgende doucheolie verandert in zijdezacht schuim en laat je huid heerlijk zacht aanvoelen.

De ingrediënten Zoete Sinaasappel & Ceder zorgen voor een heerlijk warme geur.

De doucheolie helpt je langer bruin te blijven. De olie voedt en hydrateert je huid tijdens het douchen, zodat je minder pigment verliest. Zo geniet je nog langer van je vakantiekleur. (Ik ben niet pasgeleden op vakantie geweest dus of dit ook zo is, kan ik niet beoordelen).

Het derde product:

Good Luck ScrubLichaamsscrub met organische suiker

Luxe combinatie van organische suiker en heerlijk verzorgende oliën.Speciaal ontwikkeld om ook de drogere huid te voeden en vitaliseren.De natuurlijke ingrediënten Zoete Sinaasappel & Ceder zorgen voor een heerlijk warme geur.

En als laatste:
een overheerlijke Body Cream. Op de site van Rituals kan ik deze niet vinden dus heb ik er zelf even een foto van gemaakt.

2015/01/img_0839-0.jpg

Ik ben heel erg blij met dit pakket. Het pakket kost € 28,50. Voor meer info kan je altijd even op de site kijken (http://eu.rituals.com/)
Welke geur van Rituals vind jij het lekkerst?

Groetjes,
Corinne

(Dit is overigens geen gesponsord bericht. Dit is gewoon een berichtje dat is geschreven n.a.v. een cadeau dat ik kreeg en waar ik erg blij mee ben.)

6 thoughts on “Laughing Buddha Rituals cadeaupakket

Geef een reactie

